Wymiankowe losowanie

Hej dziewczyny Bardzo Was przepraszam za lekkie opóźnienie ale już jestem i przychodzę do Was z listą wymiankowych par 😀
Z racji, że liczba chętnych była nieparzysta nie dałam rady zrobić par więc będziemy lecieć wężykiem 😉
Proszę Was bardzo abyście skontaktowały się z przypisaną Wam osobą w sprawie adresu do wysyłki. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów proszę o informację w komentarzu, przez formularz kontaktowy bądź na adres email haftowaneopowiesci@onet.pl 😗

Bożena G - Agata Fleszar 
Agata - Asia B
Asia - kgosia
kgosia - Hafty Magos
Hafty Magos - szczęśliwy zakątek
szczęśliwy zakątek - Ewa Staniec-Januszek
Ewa Staniec-Januszek - Ania Kalinowska
Ania Kalinowska - Paulina Marczyk-Nowak
Paulina Marczyk-Nowak - Agnieszka R
Agnieszka R - Madzia
Madzia - Asa_6niebo
Asa_6niebo - Agnieszka Żółkowska
Agnieszka Żólkowska - Ja 
Ja - Weronika Ronnie-Bejm
Weronika Ronnie-Bejm - Małgorzata Zoltek
Małgorzata Zoltek - Katarzyna Grajkowska
Katarzyna Grajkowska - Maria Butt
Maria Butt - ...z minionej epoki
...z minionej epoki - Anja
Anja - Ewa Kalisz-Kleszczyńska
Ewa Kalisz-Kleszczyńska - Mariola
Mariola - wanilia39
wanilia39 - Bożena G

Jak już pisałam niespodzianki szykujemy do dnia 31.05.2017 a wysyłkę proponuję między 1-5.06.2017 max 🏤
Wszystkie informacje możecie znaleźć we wcześniejszym POŚCIE INFORMACYJNYM 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie 💗

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy