Cztery wesołe minki

Postanowiłam ostatnio pobawić się kolorami :) A zwłaszcza żółtym. Jakiś czas temu na blogu u Moniki wypatrzyłam cudne breloczki z minkami Spongeboba i przepadłam. Nie pozostało mi nic innego jak tylko kupić wzory i zacząć działać ;) 
I tak zaczęły wyłaniać się różne oblicza Spongeboba


I cztery pierwsze już gotowe a z racji, że potrzebuje ich 12 (w komplecie jest 16) to zostało mi jeszcze osiem do zrobienia 


Monika ze swoich minek porobiła breloczki ja natomiast postanowiłam, że z moich minek powstaną magnesiki, które polecą w świat :) 

Komentarze

  1. świetne są! Super wzór i super wykonanie. Może ja też się na nie skuszę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołe słoneczne minki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, wesołe minki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, wesołe wzorki :) od razu się człowiek usmiecha jak na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super minki, nie dziwię się,że przepadłaś. Też mi się podobają i pomyślę co mogłabym z nich zrobić :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Super minki i beda fajne magnesy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z magnesami, fajne wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne ! :) będą genialne magnesy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy