Pamiątka Komunijna

No i po Komunii a skoro była Komunia to musiała się pojawić i pamiątka komunijna zrobiona dla mojej córci :)


I kilka zbliżeń




Różaniec zrobiłam z french knotów bo jakoś tak zwykłe krzyżyki mi nie pasowały 



A dzisiaj jeszcze kupiłam sobie najnowszy nr "Igłą Malowane"


Skusiłam się bo ogromnie spodobały mi się Strachy na lachy



Ale po głębszym obejrzeniu muszę stwierdzić, że podoba mi się o wiele więcej ;)
A w środku można znaleźć np. takie haftowane cudeńka





Niesamowiecie spodobała mi się kompozycja wykonana haftem wstążeczkowym, aż żałuję, że ja tak nie potrafię 


I dodatkowo wypatrzyłam sobie cudne sówki i coś czuję, że się na nie skuszę i zamówię :)


Ogólnie najnowszy numer bardzo przypadł mi do gustu :)

Komentarze

  1. Sówki pokazywała ostatnio Cinka to sobie zajrzyj. Są urocze. Ja też muszę nabyć ten numer bo mnie przyciągają te wakacyjne małe obrazeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka!
    Ja też kupiłam gazetkę dla tego jednego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszła ta pamiątka...Wyszywam tą samą dla syna, idzie mi to strasznie wolno, bo mam mało czasu... zmieniłam barwy kwiatka i zastanawiam się jak to się będzie prezentowało... a gazetka wygląda fajnie, jeszcze nie kupowałam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka. Ta ławeczka rzeczywiście śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna pamiątka. Osobiście taką samą wykonałam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj..dawno mnie tu nie było..po prostu wstyd...pamiątka naprawdę jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka zrobiona z sercem :)
    Sówkę listopadową dziś kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała pamiątka, wybrałaś naprawdę ładny wzór. W ostatnim nagromadzeniu różnych tego typu obrazków Twój podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy