Dla Babci i Dziadka



Babcia z Dziadkiem dziś świętują
wszystkie dzieci więc pracują.
Zetrą kurze w każdym kątku, 
przypilnują dziś porządku.
W kuchni błyszczą już talerze, 
wnusia Babci bluzkę pierze.
Wnusio już podaje kapcie, 
bardzo kocha swoją Babcię.
Dzisiaj wszystkie smutki precz,
Święto Dziadków ważna rzecz!!!

Dla wszystkich Babć i Dziadków z okazji ich święta najserdeczniejsze życzenia :)

A tera trochę z innej beczki, wreszcie postanowiłam wziąć się za siebie i zaczęłam ćwiczyć razem z Ewą Chodakowską, do tego dojdzie skakanka i jak dobrze pójdzie basen :) Dzisiaj zaczęłam, wykonałam pierwszy Skalpel Ewy i myślałam, że umrę w połowie zestawu a mi się płakać chciało, ale nie  bólu ani zmęczenia tylko e stanu mojej kondycji :( Aż mi wstyd, że tak sobie odpuściłam. No ale najważniejsze, że zaczęłam więc trzymajcie za mnie kciuki abym się nie poddała :)

I jeszcze Candy w Szyciowni  gdzie do zdobycia jest cudny konik na biegunach :)


Info o zabawie znajdziecie TU

Pozdrawiam ciepło w ten zimowy dzionek i dziękuję za odwiedziny:*

Komentarze

  1. Oj zaciekawiłas mnie tymi ćwiczeniami , i mi by sie przydały ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwicz kobieto, bo to dla zdrowia! Ja już od dłuższego czasu wierzgam nogami w basenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ćwiczenia dobra rzecz, człowiek się lepiej czuje w swojej skórze jak ćwiczy :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że i Ty się skusiłaś na ćwiczenia z Ewą :) Ja zaczynałam od treningu z gwiazdami, bo dla początkujących jest troszkę łatwiejszy :) Teraz robię w ciągu dnia trening na brzuch z Malinowską, 40 minut z Mel B i turbo spalanie z Ewą :) Po miesiącu codziennych ćwiczeń czuję, że żyję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem jak to jest...ja po dłuższej przerwie, bo odkąd dowiedziałam się, że jestem w ciąży, aż do..hmm..półtorej miesiąca temu(a moje dzieciątko ma 7 miesięcy), zaczęłam znów ćwiczyć..próbowałam coś wcześniej, ale po kilku dniach odpuściłam..normalnie tragedia, nie ćwiczę ani w połowie tak intensywnie jak dawniej, a bardzo mi ciężko..tak więc podziwiam, kibicuję, przyłączam się i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy