Niespodzianki

Jakie ogromne zaskoczenie mnie dzisiaj spotkało, gdy wracając ze spaceru dopadł mnie Pan listonosz i wręczył mi trzy grubaśne koperty:) Jedna koperta była z dwiema RR-kowymi kanwami z zabawy forumowej, w drugiej znajdowała się niespodzianka z Wymianki słonecznikowej zorganizowanej przez Moteczka, ależ w niej znalazłam cudności ale niestety cudeńkami tymi pochwalę się dopiero w Dzień Dziecka (taka zasada;)). I ostatnia paczuszka była to niespodzianka za wygrane Candy u Aneni jak tylko otworzyłam paczuszkę od razu na mój stół zaczęły wypadać same cudności, mnóstwo przydasi, słodkości, trochę upiększaczy i coś do poczytania zresztą Same zobaczcie jakie śliczności otrzymałam od Aneni:
Były przydasie a wśród nich materiał do hafcenia, mulinki, naklejeczki, mnóstwo wstążeczek i cudne filcowe podkładeczki:


Słodkości, które znając życie pochłoną córcia i mąż;)


W paczuszce znalazła książka coś co tygryski (oprócz haftu oczywiście) lubią najbardziej;), a do książeczki dołączona była cudna frywolitkowa zakładunia:) W paczuszce znalazłam również cudnie pachnące świeczuszki i upiększacze do twarzy;)


Całość po wyjęciu prezentowała się tak (mój aparacik ledwo objął e wszystkie cudeńka):

 
Aneniu ogromnie Ci dziękuję za tak cudowną niespodziankę:****

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy